دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک

اگر محیط محل کار خوشبو باشد آرامش و نشاط را برای کارکنان و مدیران آن مجموعه به ارمغان می آورد. از آنجایی که مجموعه ها به حالت طبقاتی و آپارتمانی شده است بیشتر اوقات هوا در آن مجموعه ها حبس شده و بوی نامطبوعی محیط را در برمی گرده امروزه جهت شرکتهایی به جهت خوشبو شدن و از بین بردن بوهای نامطبوع دست به کار شده اند در کشور عزیز ما ایران نیز شرکت نوین رایحه پیشتاز در این زمینه دستگاهی را طراحی و به بازار ایران عرضه نموده است. این دستگاه به حالت بوگیر و خوشبو کننده عمل کرده و با برق ۲۲۰ ولت کار می کند و به حالت میکرو مایع را به حالت پودر درآورده و نشاط و شادابی را برای مجموعه های بزرگ و نامطبوع خوشایند می سازد. این محصول معروف به دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک می باشد.

این دستگاه طوری طراحی شده که نیاز به نصاب حرفه ای ندارد و به راحتی با راهنمای تعبیه شده خریدار و مشتری میتواند ان را نصف نماید هر یک از این دستگاه ها می تواند تا ۹۰۰ متر مکعب را خوشبو نماند برای فرودگاه ، هتل ، تالار ، مساجد ، مدارس ، منازل ، باشگاه ، فروشگاه ، فروشگاه مبلمان ، لوستر ، لوازم خانگی ، نمایشگاه ، بیمارستان ، اسناد رسمی و هایپر مارکتها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک

کاربرد دستگاه

از دیر باز افراد برای خوش بو شدن خود و محیط اطراف خود اهمیت می دادند ، چرا که در این زمان نیز برای فروش بیشتر تجارت کلان نیز تاثیر بسزایی دارد میتوان از اسانسهای ویکتوریا سکرت ، ورسوز، کاپیتان بلک ، جلبک و خوشبو کننده ی انبه استفاده نمود برای سریس بهداشتی های عمومی نیز مناسب می باشد. جدیدا در آسانسورها نیز استفاده می کنند در مجموعه های ماساژ خانه این دستگاه خوشبو کننده تاثیر زیادی و حس خوبی را به مشتری میدهد. در باشگاه ها با توجه به اینکه ورزشکاران عرق می کنند و بوی نامطبوعی بوجود می آید و روحیه ورزشکار تضعیف می شود شرکت نوین راحه با طراحی این دستگاه خوشبو کتتده اتوماتیک توانسته این بوی نامطبوع را تصفیه و بوی خوشی را برای پر انرژی شدن برای ورزش دوستان ایجاد نماید .

ویکتوریا سکرت ، ورسوز ، کاپیتان بلک ، جنگ والی اسانس های دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک نیز استفاده نموده برای سرویس بهداشتی های عمومی نیز مناسب میباشد . با طراحی این دستگاه توانسته این بوی نامطبوع را تصفیه و روزی خوش را برای پرانرژی شدن و برای ورزش دوستان ایجاد نماید.دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک مجموعه نوین رایحه با مدل دستگاه خوش بو کننده محیط اتوماتیک مدل bw900 با توجه به تکنولوژی روز دنیا برای محیط های بزرگ مثل فرودگاه ها مناسب می باشد .

اولین دستگاه خوشبو کننده در ایران

چرا دستگاه خوشبو کننده محیط اتوماتیک مهم است؟

با توجه به تردد اقشار گوناگون مردم و با سلیقه های متفاوت توانسته با استفاده از بخش فناوری نانو برای نفوذ سریع و قدرتمند و پخش بوی موثر برای فضاهای بزرگتر قابل استفاده بوده و بوهای نامطبوع را حذف و بوی خوشایندی را ایجاد نماید چرا که امروزه بوی خوش اولویت هر تجارت موفق می باشد که می تواند مشتری را جذب و در ارتباط فیس تو فیس تأثیر بسزایی داشته باشد از زمان قدیم در فروشگاه ها و مکانهای مذهبی به جهت خوشبو شدن آن محل از عود یا اسفند استفاده می شد و پس از آن از بوگیرهای به حالت اسپری و به حالت مایع که که از چوب بامبو مورد استقبال مردم گردید .که می توان از توانمندی های شرکت نوین رایحه در عرصه ی تولید این بوگیر ها نام برد که برندهای خارجی در این زمینه فعالیت دارند.

اما به دلیل افزایش هزینه های گمرکی و حمل و نقل از قیمت های نجومی برخوردارند . به همین جهت استقبال زیادی از برندهای خارجی نشد ، از طرفی خدمات پس از فروش زبان زد هر برند یا محصولی است که میتواند در انتخاب یک محصول برگ برنده ای برای خریدار یا مشتری باشد.از نظر یک خریدار محصول خوب آن است که قیمت مناسب، کیفیت بالا دسترسی آسان و خدمات پس از فروش داشته باشد.

قابلیت های این محصول

می توان اشاره کرد دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک نوین رایحه BW900 که توسط شرکت نوین رایحه پردیس یاران با برند نیو فراگرنس و بن سویوروم طراحی و تولید شده است. این محصول قابلیت های فراوانی دارد که به بررسی چند مورد آن خواهیم پرداخت.دستگاه خوش بو کننده اتوماتیک مجموعه ما دارای قابلیت های زیر می باشد.

  • تنظیمات ۲۴ ساعته و هفتگی را دارد ، این بدان معناست که شما می توانید به صورت کاملا آسان مشخص کنید که چه روزی هایی از هفته و در چه ساعاتی در هفته کار کند . می توانید تنظیم کنید که در روزی ها تعطیل خروجی نداشته باشد . همچنین می توانید میزان خروجی محصول را بر اساس زمان بندی مد نظر خودتان تنظیم نمایید.
  • همچنین به جهت کیفیت بالای دستگاه خوش بو کننده اتوماتیک ما ، به مدت ۲ سال گارانتی به مشتریان اعطا می شود.
  • همچنین به جهت واردات مستقیم اسانسهای خالص مخصوص خوشبو کننده با قیمت مناسب تر که ۳۰
  • درصد کمتر نسبت به برندهای مشابه توانسته سهم بزرگی از بازار ایران را بگیرد. قیمت دستگاه خوشبو کننده هوا از نظر یک خریدار محصول خوب آن است که قیمت مناسب، کیفیت بالا داشته باشد .
  • دسترسی آسان و خدمات پس از فروش از جمله دیگر مزیت های خوشبوکننده اتوماتیک ما می باشد.
دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک نوین رایحه BW900
برخی از مشتریان ما در سطح کشور

می توان اشاره کرد دستگاه های بوگیر یا خوشبو کننده یا آروما دیفیوذر مدل BW900 که توسط شرکت نوین رایحه پردیس یاران با برند نیو فراگرنس و بن سویوروم طراحی و تولید شده است که قابلیت تنظیمات ۲۴ ساعته و هفتگی را دارد و به مدت ۲ سال گارانتی را دارد همچنین به جهت واردات مستقیم اسانسهای خالص، مخصوص خوشبو کننده با قیمت مناسبتر ۳۰ درصد نسبت به برندهای مشابه توانسته سهم بزرگی از بازار ایران را به دست بگیرد.

می توان از مشتریان شرکت نوین رایحه پردیس یاران اشاره کرد به مجموعه بزرگ هایپر کالای ایوان، شهر لوازم خانگی، هایپر کالای وزرا، فرودگاه بین المللی امام خمینی ، فروشگاه های زنجیره ای ها یپر فمیلی ،مرکز خرید اپال ، مرکز خرید ایران مال اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =